Besked om 1. Senior

02. september 2024 kl. 12:43

Besked fra bestyrelsen om 1. Senior

Vi måtte fredag formiddag desværre erkende, at det ikke blev muligt for os at sammensætte et hold til 1.Seniors turneringskamp i lørdags d. 31.08.24. Vi meddelte derfor Frederiksværk Fodbold Klub samt DBU, at vi ikke kunne stille hold – og derfor blev taber dømt. Men det skal understreges, at det IKKE betyder at vi bliver trukket fra rækken!

Det er naturligvis med blødende hjerte, at vi må skrive denne opdatering, men vi må samtidig også erkende, at konsekvensen nu for alvor har ramt os. Vi er i god dialog med DBU som har stor forståelse for vores akutte situation og de har ligeledes udvist stor samarbejdsvillighed.

Når det så er sagt, vil vi gerne fra klubben og bestyrelsens side oplyse om, at vi har modtaget ualmindelig mange positive henvendelser fra folk som ønsker at bidrage til og støtte op om klubbens fremadrettede arbejde. Det sætter vi stor pris på og i skal vide at det er en stor motivationsfaktor, i en ellers noget hæsblæsende tid. Med den enorme opbakning vi i bestyrelsen – på bare få dage – allerede har oplevet, så har vi stor tiltro at AIF Fodbold nok skal komme på rette kurs igen.

Vi arbejder på højtryk for at kunne præsentere vores U19 samt tilbageværende Seniorspillere et set up for efteråret, allerede i starten af denne uge. Et set up, som gerne skal munde ud i at denne weekends konsekvenser, ikke bliver gentaget. Alle involverede er blevet indkaldt til træner/spillermøde.

Vi kan med glæde fortælle, at U19 i fredags d. 30.08.24 kl. 18.00, tog imod B. 1973, Herlev på hjemmebane – en hård kamp, der desværre endte med sejr til modstanderne. Og 3. Senior tog længe ventet hul på deres turnering i søndags d. 01.09.24 kl. 13.30, hvor de på hjemmebane mødte AB – det blev en kamp med mange mål, der endte med et 3-5 nederlag.

De bedste hilsner
AIF Fodbold