Indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling (2023)

01. august 2023 kl. 21:46

Indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling i Albertslund IF - fodbold, torsdag, den 17. august 2023. Afholdes i klubhuset og starter kl. 19.30.

Da hele bestyrelsen er trådt af, er der følgende

Dagsorden.

1. Valg af dirigent og 2 stemmetællere

2. Indkomne forslag (senest 7 dage før til admin@aif-fodbold.dk)
  3. Valg af formand, sekretær samt 2 bestyrelsesmedlemmer frem til generalforsamling 2024
  4. Valg af kasserer og 2 bestyrelsesmedlemmer frem til generalforsamling 2025 sekretær
  5. Eventuelt valg yderligere bestyrelsesmedlemmer frem til generalforsamling 2024

Beslutningerne træffes ved simpel stemmeflerhed. Ved stemmelighed bortfalder forslaget.

Adgang til generalforsamlingen har samtlige afdelingens medlemmer, men stemmeret har kun de medlemmer fra det fyldte 15 år, som ikke er i kontingent restance. Valgbar til bestyrelsen er dog kun medlemmer over 18 år.

Dirigenten skal godkende og underskrive referatet fra generalforsamlingen senest 14 dage efter generalforsamlin­gens afholdelse.

Vel Mødt!